Pages

Wednesday, December 05, 2007

SINDROM?

buhsan..buhsan..aku rase buhsan..aku malas...aku malas nk siapkn report y disuruh oleh dr.muriati...nth bile la aku nk start wat..c shida ley bg alasan y kononnye kami tlibat ngn sukan ukm..jd sukarelawan..cet..pdhl die je sukarelawan..aku tumpang sekaki je..hahaha;p

minggu ni aku dpt lihat kawan2 ku sume mengalami sindrom kebosanan, kepenatan, kemalasan..aku pon tlibat skali..xtau r nape..mybe kene virus kot..ikin, ra y plg rajin dlm abad ni, skrg ni tlh tido ngn lena..jrg die bsikap demikian..besenye die akn mengadap sistem die smpi setel problem..tp skrg ni, die asek tido je..penat..begitu juga dgn shu, die y slalu btungkus lumus m'donlod muvie2 tbaru tok aku, pon keletihan n tido...apakah y blaku?nk kate dorg tdo lewat, lewat lg aku tido.. mungkin mengalami gangguan emosional..tertekan..bese r pompuan..aku pon pompuan gk..hehehe;P

skrg ni rutin harian y slalu aku wat aftr blik kje..tido...lps solat maghrib, aku tros tarik selimut tok tido..shu n ekin pon join skali..hehehe..tp bile malam, mata tuh start r xley tido..guling sana, guling sini pon xley gk nk tido...c ekin n shu da lm berada dlm dunia khayalan..aku dgr radio la, kaco kwn2 aku y da tdo la..hahaha..mcm2...itu r rutin harian aku y tkini...sindrom bosan n malas mnyerang aku n kawanku...kesian kwn2ku y rajin2 belaka, tpksa mhadapi sindrom ini wp xrela..hahaha;P





p/s ADAKAH INI SINDROM ATAU SIKAP KITA SEBENARNYA???

6 comments:

  1. Anonymous2:08 PM

    cumel la gmbr tuh..mcm aku..huhu..aku xtau la nape jd malas mcm nih..rase nk tdo je..xyah bgn2 lg pn xpe kot..

    ReplyDelete
  2. Anonymous2:14 PM

    bile ko taep blog ko nih..time aku tido ek..slalunye aku nk curik2 tgk ko tules blog..

    ReplyDelete
  3. Anonymous2:18 PM

    hmm,ni dinamakan sindrom bulanan seperti ,mendapat gaji bulanan.ianya akan datang n pergi bila tiba masanya.sindrom ini dikenali sebagai sindrom MELEPEK(mengantuk,lapar,penat,kelesuan)

    ReplyDelete
  4. Anonymous4:42 PM

    xpayah gegatei nk salahkn sesiape.......sindrom ni ala2 mutiara yg semulajadi dlm diri....hahahahahaahahahhaa......sume org pon ade penyaket nih.....nnt bley jual mutiara.....aku pulak karang cte nk lwn cite coyotito....

    ReplyDelete
  5. Anonymous4:47 PM

    wow weee...huhu...malas2 ek.hehe...lbey kurang j 2..sat g bertenaga la balek 2.

    ReplyDelete
  6. thanks..

    apa2 pun..
    bg diri ku..
    ketika buhsan..
    tambah pula dengan menyirap..
    untuk mengatasi nye..
    hanya dengan..
    MAKAN..

    sekian..

    ReplyDelete