Pages

Friday, October 22, 2010

mood:sedey :(

sedey nye...huaaaaaaaaaaaaaaaaa.................

sedey yang amat.................................................................

tiba tiba aku rasa sedey sangat harini...aku tak tahu kenape.....fikiran aku bcelaru....
sedey nye ngan ape yang jadi kat keliling aku ni...aduh sedey nye aku.....bile tengok orang lain hepi..aku jd sedey...bukan aku sedey dorg hepi..tp aku sedey knape aku xboley jadi macam dorg...bahagia dengan hidup mereka..hari demi hari..masa berlalu ngan pantas skali...aku nak pergi jauh ke hadapan,..aku xnak tros brade d cni....aku nak mrase kbahagiaan macam mereka semua...
nape aku blom sampai ke tahap mereka lagi??? aduh..sedey...sedey..sedey...

Ya Allah Ya Tuhanku...ilangkan la kesedihan ku..datangkanla kegembiraan padaku.....aku rindu pada Mu ya Allah...amin....

No comments:

Post a Comment