Pages

Thursday, November 15, 2012

my E-day**14.10.2012**

Yezza..its my e-day...swonoknye rase..akhirnya aku bergelar tunangan orang..tunangan kepada encik tunang saya Mohamad Sufian Osman..i ♥ him very much!!!! 14hb Oktober 2012..majlis tunang aku diadakan di teratak keluarga ku di Melaka..majlis aku ni dilangsungkan sekali dengan majlis perkahwinan adik aku..so,agak kelam kabut jugak masa tuh..aku yang menjadi tuan rumah terpaksa ke hulu ke hilir even akunye majlis blangsung kemudiannya..encik tunang saya tak dapat hadir pada hari tersebut..agak sadis gak..sebab beliau terpaksa amik exam...ish..ish..xbesh nye rase encik tunang takde di sisi..hati berdebar2 masa tunggu majlis tsebut dilangsungkan..mekap aku dtaja sepenuhnya oleh sepupu ku,Ajai a.k.a Puteri Aliesya..abih muka aku di mekap ibarat artis terkenal..hahaha...aku agak takut gk sebenarnya masa majlis tersebut kerana aku terpaksa keluar dr rumah untuk menyarung cincin...huhuhu..semua orang tengok beb...1 kawasan perumahan tuh tengok...serun je rase....hahaha.. mase tuh aku rase rindu sgt kat encik tunang...kan besh kalo die dapat teman skali..xde la rase takut sgt..hurm..majlis aku berlangsung dengan lancar..semuanye molek2 saje...what shud i say.. ''lega"
wif yan n mis

me

wif encik tunang's family

me..

wif yan

wif sen

wif sen's nephew

my hantarans yg banyak..haha:P

my lovely family

my kazen aka A.Erol

my aunts

my big family

my kazen aka Ajai

wif nini



semoga pertunangan kami berakhir hingga ke jinjang pelamin..i luv u so much my dear ♥..

No comments:

Post a Comment