Pages

Wednesday, September 19, 2007

erm..buhsan le plak...

huhuhu..hari2 aku dtg fak tok blaja arena...keje y dsuruh oleh dr.muriati..tp aku punyele mls nk blaja...arituh die soh jupe...die kate wat power point tok ajr oeg len gune arena..mule2 aku n shida bkobar2 nk wat...tp ble msok lab je..ktorg bdue mjd rambang mata..nk men tenet ke nk wat keje...n akhirnye ktorg memilih tok men tenet...hahaha..shida da sbulan jd ra kt ukm ni..aku bru nk msuk 2 mggu...tp smpi skrg..ktorg stil blur ngn keje ktorg...

arini ktorg stil wat keje y same...men tenet...n today..aku n shida m'edit blog masing2...da bkuron aku xbka blog aku ni...rasenye da sthn da...hahaha;P...pword pon da lp da...tp xpe...berkat dorongan shida...aku bjaye kembali bka blog ni...hahaha..puas aku pk pword aku...mcm nk pecah pale otak..time blaja software arena xde plak aku nk pk smpi pecah pale...hahaha;P....

2 comments:

  1. lin..dorongan itu datang bukan dari dalam diri ko..tapi dengan adanya aku disisi ko...hehehehehe

    ReplyDelete
  2. hahaha...dorongan tu mmg dtg dr ko..klo x...smpi 2057 pon aku xtgk da blog aku ni...simpan wat pekasam...hahaha

    ReplyDelete