Pages

Wednesday, September 26, 2007

jalan2 d Jalan TAR

erm...nk cite bende best ni...smlm lupe plak nk tulih dlm blog...kelmarin aku g jalan2 kt Jalan TAR..ngn shida ngn akak die...aku n shida ponteng keje semate2 nk bli bju raye tok abg shida n abah die...huhuhu... aku g ngn shida nek komuter...dr bdr tasik slatan aku change nek star g masjid jamek..huhuhu..serabut otak aku...yela..mcm besela, jln TAR meriah semacam..aku smpi sna dlm kol 2, tghari lg...itupon org da rmi da...penin gk aku dok jln tgh2 pns..da r pki bju itam...

fuh...rambang mate ble jln2 kt jln TAR...mcm2 jenis baju...skunk ni aku rase trend baju songket...melambak kt jln TAR tuh...klo ade wit ley je aku sapu sume skali...hehehe






kami bertige mbeli bju melayu fesyen tkini tok abg n abah shida...aku sbg p'analisa samaada sesuai @ x bju tuh... lps blikn bju, ktorg mcari ken plikat tok dbuat samping...mcm2 jenis ken pelikat aku tgk...smpi aku da bley hafal pe die...gajah dudokla...ayam seramala...tinjarla..ley bka kedai sdiri r katekn...akak shida n shida mjd rambang mate tok mmlih ken pelikat y terbaik...fuh sian plak aku tgk diorg pk smpi penin...hahaha;P



abih mbeli, ktorg tros blik...mule2 aku igt blik ukm tros...tp akak shida ajk plak buka pose kt umah die...uish...rezeki tuh...jgn dtolak...umah akak die kt salak selatan...bes umh akak die , ley npk klcc n genting highland...fuh..menarik pemandangannye...kitorg buke pose rmi2 tmsok husband akak shida n anuar-husband shida...hahaha...swonok juadah bbuke pose aritu...ikan bawal masak tiga rase...n ayam goreng...desert plak...aku mkn desert org ganu...nek bak...bes..manis...rase mcm nk lg...hahaha..;P


aftr isya' ktorg tros blik ke ukm...tp malang menimpa, maklomle suke2 ade dukenye...huhuhu...keta shida kene kunci, katenye mhalang laluan bas ukm...eleh..sape soh wat parking kecik...kan da payah org nk parking..ukm mmg klo bab2 saman, laju je...hahaha...akhirnye,mlm tuh aku blik ngn kwn shida...huhuhu...;P

3 comments:

  1. lin,jgn sesekali ko citer pasal kete aku kene kunci...huhuhuuhhu duit aku,.....waaaaa

    ReplyDelete
  2. ala shida...nuar da ganti kn????smlm hepi je aku tgk...hehehe

    ReplyDelete
  3. ukm memang medan clamp.

    ReplyDelete